Det du SKAL vide inden dit Ansigtløft med tråde

Hvad skal jeg være opmærksom på inden behandlingen?

Vi anbefaler, at du har læst informationerne her på hjemmesiden inden forundersøgelsen. Skulle du have spørgsmål, kan du skrive dem ned, mens du læser, og medbringe dem ved forundersøgelsen.

Til forundersøgelsen har du ret til en bisidder. På den måde sikrer du, at du ikke overhører vigtige informationer, som du får i forbindelse med forundersøgelsen.

Hvad sker der til forundersøgelsen?

Forundersøgelsen starter med, at du taler med plastikkirurgen om eventuelle ønsker du har omkring indgrebet. Efterfølgende, vil du blive undersøgt, så det kan afgøres, hvilken behandling, der vil give de bedste resultater. Når dette er bestemt, vil du blive informeret om forløbet fra før til efter behandlingen.

Du får en betænkningstid på mindst 1 uge, efter forundersøgelsen, før den endelige aftale om behandlingen er gældende.

Hvordan skal jeg forberede mig til behandlingen?

Forberedelsen før behandlingen er vigtig, for at du opnår det bedst mulige resultat. Du skal stoppe med at ryge minimum 4 uger før din behandlings dato, da det er en af de største faktorer til komplikationer, såsom infektion og dødt væv. Efter behandlingen, skal du tidligst begynde 4 uger efter, da huden skal nå at hele.

Du skal være opmærksom på, at forskellige typer medicin kan komplicere behandlingen og kan medføre blødningsproblemer. I forbindelse med forundersøgelsen, skal du derfor tale med speciallægen om, hvordan du skal tage din medicin, før, under og efter behandlingen.

Hvad sker der under behandlingen?

Selve indgrebet kan klares på cirka 30 minutter, for hvert område, der behandles. Da du er under lokalbedøvelse, vil du ikke kunne mærke gener eller smerte under forløbet. Trådene bliver sat ind og støtter, så dit ansigt for det unge og ønskede look du leder efter, ved et ansigtsløft.

Hvad sker der, lige efter behandlingen?

Dagene efter vil huden være en lidt øm og man kan mærke en smule varme og hævelse, forårsaget af den inflammation trådene har skabt. Man kan evt tage pamol, hvis man er generet. Grundet hævelsen vil der gå nogle uger inden du kan se det endelige resultat. Holdbarheden på trådløft er 1-2 år og trådende absorberes 100%

Er der noget jeg skal undgå efter behandlingen?

Du skal du lytte til din krops signaler. Forekommer der ubehag eller smerte, skal du undlade den aktivitet der fremkalder smerten. Du kan allerede dagen efter behandlingen gå små ture, men mere intens motion bør du vente med til efter 3-4 uger efter behandlingen.

Der kan forekomme infektion ved indstiksstedet til tråden. Det vil syne som en lille bums. Området vil ofte være ømt. Kontakt os hvis du oplever dette.

Det er normalt at du er øm i trådenes udbredningsområde og det strækker sig fra indstikshullet, til helt oppe i hårbunden, idet de fleste tråde fæstnes her.

I forbindelse med behandlingen kan man risikere at få blå mærker Der kan forekomme forbigående indtrækninger i huden. Du kan opstarte evt. pauserede kosttilskud tidligst en uge efter indgrebet, hvis der ikke er komplikationer.

Der kan opstå folder i huden over løftet, men dette er også forbigående og forsvinder typisk inden for 1 uge. Har du folder foran øret, inden behandlingen, vil disse formentligt stadig ses efter.

Version 1.1

Disclaimer
Ved kosmetiske behandlinger og skønhedsoperationer, tages der forbehold for, at resultater kan variere i forhold til den behandledes udgangspunkt. Enhver klient vil have et unikt udgangspunkt, hvilket betyder at resultatet efter en behandling altid vil variere i forhold til dette. Vi garanterer professionel behandling af uddannet personale, men kan ikke garantere at slutresultatet er sammenligneligt med andre personers resultater af samme behandling. Vi tager udgangspunkt i den enkeltes udgangspunkt og vil altid skabe de bedst mulige resultater ud fra dette.

Øvre ansigt

Maveskindsoperation
Mommy Makeover

Spar 40% på alle kosmetiske skønhedsbehandlinger

Bliv medlem af Warberg Loyalty og få 40% rabat på alle injektionsbehandlinger, så ofte* og så længe DU ønsker.

Som medlem får du også op til 40% på udvalgte produkter i vores webhsop.

You have Successfully Subscribed!